Julehjælp

Stor TAK til alle som på forskellig vis har gjort det muligt, at Odder hjælper Odder – Julehjælp igen i 2023 kunne tilgodese alle ansøgere.

Tak for samarbejdet hele vejen rundt i privat og kommunalt regi.

”Igen i år er vi kun blevet mødt af stor velvilje og kæmpe opbakning, hvor end vi kommer frem og spørger om støtte til Julehjælpen.

Det er hvert eneste år en sand fornøjelse at lave julehjælp sammen med jer i Odder og opland.

(skriver Kirsten Karup, fra julehjælpsteamet)

TAK til nedenstående donations – givere:

Y`mens Club

Kuglen og Keglen

Private donationer

Du kan også være med: Mobilepay 83605

Hvert år koordinerer Odder Frimenighed julehjælp til borgere i Odder og omegn, som er økonomisk trængte på den ene eller anden måde. Vi har et samarbejde med Børne- og Familiecenteret, som i samarbejde med os afgør, hvem der kan modtage en julepakke.
Pakken består primært af julemad, slik, frugt og det, der nu ellers hører med til en juleaften.
Indholdet af julepakkerne er sponsoreret af byens butikker og diverse donationer fra fonde, borgerer i Odder og medlemmer af Odder Frimenighed.