Tilmeld din nyhedsmailen og opslagstavlen her

Modtag vores nyhedsmails

* feltet er påkrævet

Odder Frimenighed vil gerne kontakte dig via e-mail og fortælle om vores aktiviteter og tilbud.
Mailgruppen opslagstavlen giver mulighed for kontakt mellem tilmeldte. Hvis du sender en mail til alle via opslagstavlen, vil dit navn og mailadresse fremgå hos alle modtagere.
Odder Frimenighed vil løbende udsende nyhedsbreve. Du kan naturligvis nemt framelde dig igen.
Dine kontaktoplysninger vil blive opbevaret hos Odder Frimenighed og deles ikke med andre, medmindre du selv sender en mail via opslagstavlen. Da vil dit navn og mail være synlig for andre.
Nyhedsmail udsender via Mailchimp.com
Vi vil endvidere indsamle og opbevare oplysninger om hvorvidt du åbner mails med nyhedsbreve og i givet fald hvilke links du trykker på for at kunne få oplysninger om hvilke nyheder som er interesse for dig, og målrette fremtidige nyhedsbreve til dig.
Vælg herunder hvilke mails du ønsker at modtage:

Du kan til enhver tid ændre mening ved at trykke på afmeld nyhedsmailen nederst i mailen. Eller framelde dig opslagstavlen ved at skrive en mail til sekretariat@odderfrimenighed.dk. Du kan få mere information omkring privatlivspolitik for Odder Frimenighed på vores hjemmeside https://www.odderfrimenighed.dk/menigheden/om-os/privatlivspolitik/
Ved at klikke på abonner herunder godkender du vores vilkår og giver samtykke til at vi fortsat må sende dig mails.

We use MailChimp as our marketing platform. By clicking below to Tilmeld, you acknowledge that your information will be transferred to MailChimp for processing. Learn more about MailChimp's privacy practices here.