RockSolid

Danmarks fedeste klub for 10-14 årige

Aldersgruppe

RockSolid er Youth For Christ Danmarks klubarbejde for unge i alderen 10-14 år.

Klubaften

Starter kl. 18.31 og slutter kl 20.31. Vi mødes i Odder Frimenighed på Holsteinsgade 11A, 8300 Odder.

Værdier

RockSolid er funderet på den kristne tro og lære, og ønsker, i uformelle rammer, at give et nutidigt og relevant billede af levende kristendom. RockSolid: fordi evangeliet er relevant!

Kirken: Odder Frimenighed, Holsteinsgade 11A, 8300 Odder

Aktiviteter

I klubben øver vi os i at leve som mennesker. Forskellige aktiviteter giver hjælp og indsigt i så almindelige spørgsmål som: Hvordan får jeg venner, at leve med familien, at løse problemer, selvværd, relationer, ensomhed og bumser (det allerværste!).

Samtale giver flokken mulighed for at undersøge spørgsmål i mindre grupper. Her ses på fx: Hvad gør jeg ved mobning, penge, stof og alkoholmisbrug, fremtiden, skolen og andre udfordrende spørgsmål.

RockSolid Klubber foregår i en spændende og opfindsom atmosfære og involverer diskussioner, videoindslag, kreativ udfoldelse, case studies, samt en hel masse andre dynamiske, skræmmende og funky ting og sager.

RockSolid Odder er en selvstændig klub i Youth for Christ. RockSolid klubben er klubben for Odder Frimenigheds juniorer (10-14 årige)

Du er velkommen til at henvende dig med spørgsmål til Anna, anna@odderfrimenighed.dk