Odder Frimenighed søger

Barselsvikar som medarbejder for børne- og teenarbejdet

• Brænder du for at børn og teenagere lærer Gud at kende?
  • Er du optaget af, hvordan vi på bedst mulig måde støtter de mange frivillige, som er engagerede i at formidle til børn og teens, hvem Gud er og hvem de kan få lov til at være hos ham?

Så kunne jobbet som vikar for børne- og teenarbejdet i Odder Frimenighed være noget for dig..

Arbejdsopgaver

• Vi har klubber for forskellige aldersgrupper og her vil du skulle deltage i Teenklubben en gang i måneden samt støtte Rock Solidklubben.
  • Følge med i søndagsklubbernes liv og give sparring til klublederne, når de efterspørger det. Samt jævnligt være til stede til gudstjenesterne og deltage i nogle søndagsklubber.
  • Desuden være med i planlægning af børne- og ungeprogrammet på menighedslejren, samt stå for afvikling herunder rekruttering af og ledelse af frivillige ledere.
  • Afhængig af timetal vil du være koordinator af eventudvalget, der planlægger høst, jule-og fastelavnsarrangement. Samt evt lede den ugentlige rytmiske legestue.
  • Del af områdeledelsen for Børn og Unge med få møder

Om stillingen

Vikariatet er på 12 til 18,5 timer i ugen, alt afhængig af eget ønske.

Opstart hurtigst muligt. Stillingen strækker sig til 1/7 2023.

Arbejdspladsen er primært i Odder Frimenigheds lokaler på Holsteinsgade 11A

Referencer

Vikar for børne- og teenarbejdet refererer til frimenighedspræst Elisa Morberg Wejse samt samarbejder med vikar for legestue Linette Korshøj Lykke og Områdeledelsen for Børn og Unge.

Øvrige forpligtigelser

• Deltager i månedlige stabsmøder og statussamtaler.
  • Deltager i menighedslejren.
  • Tavshedspligt om sager, som i sagens natur kræver diskretion.

Lidt om os

Odder Frimenighed er en evangelisk luthersk menighed på 250 medlemmer, og vores bagland er DanskOase.

Ansøgning sendes til Elisa Wejse på elisa@odderfrimenighed.dk Ved spørgsmål kan Elisa kontaktes på mail eller telefon: 20810189.